Verjaardag Louis 🎈8 jaar 🎈

31 december 2019 - Hasselt, België

Onze Louis heeft er 8 jaar geleden een speciale dag uitgekozen om geboren te worden : de laatste dag van het jaar 💥

Kaartjes

We hebben hem vandaag in de ‘picture’ gezet. Het begon met een gezellig ontbijtje :

Verjaardagsontbijt
Daarna mocht hij zijn verrassing eindelijk open doen! Daar heeft hij een week op moeten  wachten, want de papa had hem héél nieuwsgierig gemaakt :-)  En Louis kan niet zo goed tegen wachten 🙈

Zijn verrassing was een dagje naar Ketnet winterbreak (een grote hal met allemaal springkastelen en kermisattracties) Hij en Marie waren superblij 😁

20D66EAA-1DFD-44DD-8D4D-8ECE07F01089
Hier enkele sfeerbeelden :

Louis in het attractie huisOctopusLouis ploeterenLouis kiekeboeKlimmuurRacenFlipperkastPasta etenSurf louisKamelenraceMarie klimmen29381D01-0B6C-4514-B3C8-15F791121308

En er waren ook enkele waaghalzen, al een geluk zonder gebroken polsen deze keer 😂 De video’s hiervan kan je bewonderen in het mapje video’s.

De avond gaan we afsluiten met de film home alone 2 🍿

Groetjes en nog een fijn eindejaar! Tot in 2020!!