Centerparks Heijderbos

7 januari 2020 - Hasselt, België

Datum : 3 januari tem 5 januari

Ons eerste tripje zit er al op van 2020.  Een weekend tussenuit naar Centerparks met oma Hasselt :-). Het was een vermoeiend weekendje, maar het heeft ons deugd gedaan om er eventjes tussenuit te zijn.

Vertrek

Eens aangekomen, zijn we het zwembad gaan verkennen :-). Zwemmen vinden de kids super leuk.  De glijbanen waren nogal wild voor de meisjes, maar de jongens hebben de wildwaterbaan een paar keer getrotseerd!

Spelen met papaSelfie Louis en ikMarie zwembadJump

In het huisje zorgde oma goed voor ons, samen met Marie heeft ze lekker gekookt voor iedereen.

Koken met omaOns huisje

Als we niet in het zwembad zaten, zijn we de Jungle dome gaan verkennen.  Dit is een grote speelhal, waar een regenwoud is nagebootst, incl. vogels, regenwoudklimaat, veel geluiden (onweer, dieren, ...). Marie was niet zo'n grote fan.  Ze bleef liever met de klei spelen en hopen dat er geen vleermuisje voorbij vloog :-)

Klei kunstenaarsKlei kunstenaars Kunstwerk LouisKunstwerk van omaAapje gespotKlimmen met omaSpannend

De dag sloten we af met een bezoekje aan Orry en zijn vrienden.

Disco met Orry

Oma Hasselt en de kids

Op de laatste dag zijn ze het bos gaan verkennen met hun safari jeep!  Plezier gegarandeerd!

Safari LouisSafari Marie

Op de terugweg hadden we een leuke verrassing voor Marie : McDonalds gaan eten!  Glutenvrij bestaat in België niet, maar in Nederland wel, dus maakte we daar met plezier tijd voor.  Of het echt een succes was, is nog een twijfelgeval.  Ze was in ieder geval super blij, maar echt lekker vond ze het toch niet.  Er zaten teveel sesamzaadjes op haar broodje ...

McDonalds

Saluutje en tot een volgend verslagje

1. Papa:
    8 januari 2020
    Hey,
    Dat ziet er allemaal weer plezant uit. X 😉
  2. Moons Marina:
    8 januari 2020
    Super leuk dat iedereen zich geamuseerd heeft.Leuk van oma Hasselt met dit cadeau.